Saturday, October 3, 2009

ahad pagi

hari ni aku bgn lwt..tlepas subuh, ntah cm ne...jam bunyi tp tuannye x bgn..haih..
bgn, mandi..pastu kuar g cari bfast...singgah bli brg dapur jap..pastu lik, ape g ngdap laptop aku neh...hidup aku ni penuh ngan music jer...aku rase x lh hidup kot klu tnpa music...xtaw knp, even klu mase aku wt keje pown, aku mst dgr lagu...ade org kate mayb sbb aku owg kidal, attach ngn music sgt...antara fav song yg aku bakal dengar hari2 tnpa jemu...

1. Masih jelas - Hafiz AF
2. Jgn Lepaskn - Alexa
3. Kekasih yg x dianggap - Kertas
4. Kenangan semalam - Olan
5. Aku x biasa - Alda
6. Dilema cinta - Ungu
7. Demi Cinta -Kerispatih
8. Bengang - Akim
9. The Beauty in Ugly - Jason Mraz
10. Andai dpt ku Undur Masa - AXL's
11. Akulah kekasihmu - AXL's
12. Fallin' For You - Colbie Caillat
13. Selalu mengalah - Seventeen
14. Suratan kebetulan - Premelodic
15. Luka seribu rindu - Fotograf
16. The climb - Miley Cyrus
17. Memori tercipta - Shila
18. Biarlah rahsia - Siti Nurhaliza
19. Kerana dirimu - Siti Nurhaliza
20. Teruskanlah - Agnes Monica

fuh..ni la antara very the favourite song yg akan aku dgr setiap hari..die cm addicted..
pelik, tp bg aku setiap lagu ni ade kaitan ngn my life...huhuhuhu~

ok la, tgh pkr g nk g ke x kenduri....haihhhh.......

malasnye, tp pkr2 malas..kang knduri aku pn owg kate malas nk dtg..
arghhh.......huhu~

2 comments:

Anonymous said...

tau takpe, rajen2 lar pi kenduri :D

AqillaMusa~ said...

:: Lyana Zambry ::

uit..aku g la knduri tu..hehehe
g kejap je..tnjuk muke..huhuhu