Tuesday, June 2, 2009

update.

ni cite lame gak kowt.
mase aku ade game ngn tldm..ala perlawanan badminton, persahabatan antara AADK ngn TLDM (Unit pe ntah)...huhuhu~
yg penting nye aku kalah..hahaha..tp kalah bermaruah ok?
2 set... 20-19, 20-18...ha, byk bola out...ngee~
huhuhuhhuh

ni antara pix yg sempat d curik~

ni penyampaian cenderahati dari ktaorg ke pihak lawan..blm maen da bg hadiah..huhu~ yg bagi tu boss aku lew..huhu~ promote bos yg hensem! huhu~

ni antara post maut dari kaum2 perempuan b4 game blangsung..huhuhu~

ni barisan pemain hensem dr opis aku..."hensem ke?" hahahaha~

sebelum maen, dgr la taklimat ngn undi sape bwk bola..huhu~


ni pic lpas habes game...act, byk g pic tp aku malas nk upload..huhu..sume muke letih, tp ape2 pun team opis aku menang keseluruhannn..huhuhuhu~ jgn x taw, team kami ni x ley maen ape2 game...sume msti menang! hahahahahaha~ rezeki kowt!

1 comments:

All in One said...

d mana ada qla ..
disitu ada YR
lol