Tuesday, June 2, 2009

gempadah II

ni update pic lagi mase gmpadah tu..hehehe..gle bgamba btl aku nehh..
hehe..x de keje..
ni pic bos aku + cik haziah + ayah Dato' Zambri mase ktaorg g umah ke umah kasi sumbangan kpd family2 yg kurang mampu..huhu

org kasi sumbangan, aku lh pose2 lak kt tepi tu..hahahhaah..perasan comeyy!

ni adengan tragis..x taw pe motiff..faizal lak cm nk bkawad..kah3, truk btl..

time ni bwu smpai kt umah sape ntah, lupe dh..huhuhu..peace no war!

ni plak pic mase ktaorg pg outreach...lom jumpe umah klien, dh pg soping makan2..hahahaha..bekalan dalam vann...huhu..


ni pic group yg lagi satu mase diaorg wt jejak sedar..ntah ape yg d bicarakan, aku pun x taw..

tulis jgn x tulis...huhuhu...

senyum2 lak..huhu..udah2, balekk! haha

gile kuase aku update ni..hahaha~ade lagi pic pasni program ngn plkn.. jgn x taw, aku berkayak wooo...part yg paling best! aku menang ok! i mean kami menang, beat ngn jurulatih plkn segari! hahahahahahhahaha..kn da ckp, kami ni menang..berkat rezeki! huhu..

2 comments:

All in One said...

mmg giler kamera budak nih!!

AqillaMusa~ said...

:alin0ne78:

ngee