Monday, May 18, 2009

lulus.

lulus. tu je yg bley aku ungkapkan semalam lpas ape yg aku da post kt bwh ni..perasaan sonot + happy + exited + teruja + x terkate selepas dapat result. alhamdulillah aku pas dua exam jabatan aku tuh..bahagian II n III. ingt senang ke nk lulus?hahaha.. tpkase bace buku2 yg tebal lengan aku nih..huhu..berkat usaha n kesabaran aku, aku lulussss.. yea3, cume lpas ni kna la tggu induksi umum n pguatkuasaan jer..haihh..cpt la confirm..lambet nye..
n congrats jugak tu opismates aku yg juga turut serta ambk exam ni.. bg yang x berjaya tu, work next time..jgn la kecewa eh..


owh, pix x brape clear walaupun pkai e71, ntah la..nk pkai camera digital malas nk snap pagi2 bute td..hm, overall aku luluss...aku peduli apee...hahahahhahahaha~
saye sgt happy, so x jadi menghilangkn diri..kueng3x
tadaaa~
nnti update lagi.
sy sgt kenyang makan baskin robbinn td,
boyfie cm marah je, sbb makan aiskrim.,ye la kn aku batuk!
degillll punya qilah!
ngeh3.


0 comments: