Sunday, March 8, 2009

baru sedar.

assalamualaikum..wahaahahai..
sorry for the long silence..bkn ape pun, sibuk ngn keje ngn life yg sungguh2 s****..
nth la..aku pun x tau ape nk jadi..
aku sbnrnye hari2 bkak blogspot ni, tp x update2..tgk blog org len, particular everyday ade je post baru..aku ni hampeh, sifar m***s aku ni makin menebal semenjak aku keje ni...tp kt opis punya la rajin.."erk, rajin ke?? ahakz."
there's so many things happend in this 2 months ble x update ni.
bese la, life has its ups n downs..tp aku feel down sgt2..mgkn because of condition aku yg x brape stabil, "yup, i'm having gastrik pain since last week" plus ngn kemalasan aku yg tahap tenuk, argh mcm2 lagik la... cite kang 1001 mlm x habes...poyo je..ahahaha..

as a conclusion, eh cm nk wt karangan plek... :-

1. i've found out that bkn sume org yg sekeliling kite yg baek ngn kite tu benar2 bek ngn kite..ade gak jenis2 yg men tikam2 belakang, tepi, tengah...klu ikt hati aku, aku nk tikam je depan die..

2. x sume org yg saye tgk dpn die OK, rupenye blakang die manyak sgt masalah dalaman yg sy sdri x tau...sehingga lah si dia itu menceritakan pada saya masalah die dan rupanya ade org masalahnye lebih teruk dari ape yg saye hadapi..aiihhh..aku dh mule mengarut ni..

3. rupanya manusia ni suke sgt mencemburui manusia lain atas ape kesenangan mahupun keselesaan org lain untuk kepentingan diri sendiri, kepada sesiapa yg berkenaan..pls n pls stop doing this to me n stay outa of my life..pls..jgn disebabkan ape yg dh jadi, ko nk wt aku cm ni..aihhhhh!

4. aihh..saye ni nk exam 19hb ni, tp satu hapah pun x bace..boleh lulus ke? aihh, nota2 dh ade, tp nk membace nye cukup2 rajin sgt..exam sy ni includes 8 essay, tp pilih 4...aduii, dh lame x menulis ni..berjaya kah seperti sy menulis karangan mase sejarah SPM suatu ketika dulu? hahahaha~
insyaAllah...doakan ku~

5. sy sgt bersyukur kepada Allah kerana sy mendapat keje ni, n ianya sgt memenuhi kriteria sy....plus ngn dpt bos yg begitu understanding, puan2 n cik yg best so do officemates yg cukup gile2 even mgkin ade kot yg x suke ngn aku, mayb la...but so far, i loveee the office environment..ahakz..promote2.. =))

6. ok2, sebenarnye aku byk lagik nk ckp, mayb next entry...sbb mama aku n nek aku dh memanggil suh makan mlm...yes, i'm in KL..oliday ma, sok balik ke perak..selase gwe keje.. cukupla kot stakat ni entry yg panjang dr ku.."ni mula nk merapu rapik dh ni..kang mcm2 lagik yg aku taip..haiaahhhh..ok, bubye, daa~

sincerely,
Aqillah Musa~

2 comments:

myownstoryasitis said...

finally you update your blog...

AqillaMusa~ said...

:myownstoryasitis:

wahahahahaiii..
finally aftar 2 months..

i promise will update selalooo!


huhu,
Aqila