Wednesday, March 11, 2009

11.03.2009

hari ni bday my grandma, tp we'll x dpt sambut together, tp last week kn aku dh lik KL, so dh smbt awl ckit la..umur my grandma dlm 70an..but she's still kuat g..ngee~ ok,back to the main topic, hari ni bz cm bese sbb this Saturday de Program TOT kt opis "oh ye, kire OT lagikk...huhuhuhuhu~" aku lak bahagian hadiah, siap menyiapkan beg2 goodies, hadiah penceramah n sume2, dengan pertolongan seluruh warga AADK..alhamdulillah dh nk siap pun... cume bahagian teknikal je la nnti hari jumaat settle..aku x smpat nk tgkp pic2 kt opis td, g pun malas lew..
hm, aku sgt2 risau ngn exam yg bakal datang 19hb ni..argh, manyak sgt2 benda nk bace..siap ade sukatan lagik..huh~ cm zaman aku study plek rase, even mase stdy dulu pun aku x la beria2 membace..
x suke, x suke, tp aku terpaksa sbb aku x nk repeat langsung paper2 ni..
sbb aku nk confirm cptt!ngee~

ni antara nota2 yang perlu aku bace~
terlalu byk bukan?

7 muke surat sukatan peperiksaan jabatan!
sukatan je 7 m/s....apekahhhh?

Aqillah, be patient..
semoga saya berjaya pada 19hb ni..
kepada kwn2 saya (yaasiin,are,aji,ya'sin,nazri,emi,ina,bdh,wan,arul)
semoga berjaya gak~
to my friends yg d daerah laen..(aimie,ila n su) korg pun same laa~

hm,dh2 saye nk smbg stdy..sblm tlambat..

selamat mlm blogspot!

6 comments:

myownstoryasitis said...

all best in your exam =)

AqillaMusa~ said...

:myownstoryitis:

jess, tq babe!

Nur Fadzliana Zambry said...

saje nk tanye, dlm senarai kwn2 tu ada nama yg ku rasakan bkn kwn. ahahahahahahahahhahaha.

AqillaMusa~ said...

:Nur Fadzliana Zambry:

uiks, ye ker? ahakzzz...
siape tu ek?

hahahahahahha~

Nur Fadzliana Zambry said...

cettt! blah lar ko. wat2 tk phm lar yek. aku reveal terang2 kt sini kang br tau. ahahahah.

AqillaMusa~ said...

:Nur Fadzliana Zambry:

jgn la...tkt..hahahahaha~

owh, paham2 cik fadz..