Tuesday, July 29, 2008

backstabber~~

hey you s****,
i wonder whether u read this or not, i don't care..ni blog aku,
aku nk ckp ape, aku punya suka..ko jgn nk sebokk..
hey u someone out there! (khas ditujukan kepada my officemate yg sungguh s**l!) ko klu x puas hati ngn aku, ckp je la ngn aku, wt pe nk report kt boss...aku tau bos suke care keje aku "even aku de mengulat, tu aku mengakui" tp keje2 yang urgent sume aku dh siap kn..paham x! korg tu mane tau wt keje2 computer?? nk ckp2 ngn client...bodosss sgt.....
ko la yg bodoh sgt ingt kn bos suke ngn korg mmg
#$%^&***((^#@#%%$##.
aku mmg x layan ko, sbb perangai ko cm
ORANG KURANG KASIH SAYANG.....
i repeat...
ORG KURANG KASIH SAYANG N PERHATIAN..
menyanyi2..ko ingt ko bagus sgt? aku dh hilang sabar sgt2 hari ni...
sbb ko mencabar kesabaran aku sebagai seorang wanita "cheeewaaah"
skrg ni, ko ngn kawan ko sorang lagi tu akan kena ngn aku...
oh, korg dtg lewat, ape sume, aku x de plak nk mengadu ngn boss...
jgn pkr aku diam, aku x lh bertindak...ko siap la...jgn smpai aku hilang sabar. aku rase korg berdua ni mmg cukup sial tau x??
aku sikit pun x respect korg berdua..aku benci korang...
x pe2 aku cume tggu surat lapor diri, ataupun aku angkat kaki aku akhir bulan ni mengakhiri pekerjaan ku skung...siap la korg, aku peduli haper!
muak, loya, nk muntah aku tgk muka korg setiap hariiiii...n one more thing, jangan salah kan aku atas perbuatan korg yg sungguh melampau you backstabberrrr!!!
bodossssssssssssss....~~~

*&^$#$#^^$%&^&(*)(*^%$%$#%#$%#@

2 comments:

All in One said...

sabarrrrrrrrrrrrr
sy pun ada 1 posting hangin mcm nih kat blog .. psl x-owner bilik yg korg dok buat koje tuh la .. (pasal tuh kitorg mls sikit nak lepak blik tuh .. takut kena peel) ...
lantak la klu dia / geng dia baca ..
blog kita suka ati kita la nak tulis apa ..

AnnDee said...

betui2.. kat tempat mcm kita neh, memang mcm2 pernagai sengal.. heheh.. yang mcm bagus pun ramai gak.. aku pun kengkadang gak act mcm bagus.. dah selalu kena buli, mcm tak tahan jer.. tak pernah melenting, sekali melenting, abis semua barang opis terpelanting, baru tengok orang terkontang kanting.. baru dia tau aku pun boleh jadik keling huwa huwa huwa..

kengkadang, orang2 berlagak neh, tak leh kita simpan lama2.. nanti cepat tua.. kadang2, kena sembur juga on the dot, baru dorang tau nak belagak lebih dari boss kunun.. nak atur jadual jejak semua suka suki mak bapak dorang jer tukar2 masa, tarikh.. mcm ler kita neh mcm dorang yang tak der life.. kerja tak pernah nak plan.. sebab tuh suka suki tukar jadual.. bila kena fire, tau buat muka poyo..

omg!! boleh aku hangin2 bulan puasa?.. muahahah.. nak wat mcm mana.. ada jepun pacak bendera, memang mcm singa ler kita pertahankan negara.. kikiki..

adios.. aku nyampuk jer kat rumah orang neh tanpa di undang.. har har har..

salam kenal :)