Thursday, June 26, 2008

friday morning

terasa nk taip je ape yg terlintas d fikiran, n ini hasil nya..
walaupun agak merapu or whut so eva...everythings gonna b fine.....i hope so...life getting so hard day by day.....tp ape kn daya, kna teruskan jugak..
bz ngn keje, life, kawan2, nk kejar cite2..cm2 lagi..
lumrah hidup..sambil2 tu nk gak bercinte, bergosipp, gelak ketawa,happy2, yea2, ala, cm2 lagi....
fuh..tlalu rindukan saat2 lame ngn kawan2 mase kt skool dulu..
zaman budak2...tp plz, jgn harap tu sume berulang cozz kta perlu pandang ke depan.
bkn belakang..teringat slalu bgn lewat mse kt hostel, org katil kiri n kanan aku tau la kn
dayah n unai...haha..pastu ngn kelas tmbhan add math yg aku x penah pegi, until last day...
trok tul aku ngn zati laa..haha..then, teringat si azrul ketua kelas yg x penah tnjk muke sdih walau pun dimarahi..gagagaga...mane la mamat tu skung..pastu mse klas sejarah, tersangat la ngntok nye aku ini..hahaha..then kelas kimia yg selalu ku ponteng duk kt library la, tdo kt kelas...trok tol aku neh...nk jadi kan cerita mmg pemalas pon..sbb subject tu aku x minat langsung..gagagaaga..subject math moden lak, aku slalu tdo...sbb kelas tu slalu lpas rehat...n mase cukup baek utk landing..hurm, mcm2 la...pas tu, semua nya terpisah, (nasib la ade hp n email, friendster, myspace n whut so eva) ye la dunia it...tu je yg menghubungkan segelintir kami smpai skung....sedar x sedar dh almost 7 years relationship kta sebagai kawan......
you guyz r the best friends eva! (nk mention rmai sgt nama, mklum la aku ni peramah...gagagagagagagaa)

**ade byk lagi klu nk cite pasal kenangan...
**nnti2 la update k. keje dh menunggu tuh...gagagagga~

0 comments: